wtorek, 28 lutego 2012

Pisankowe szaleństwo

Zgodnie z obietnicą dzisiaj pokażę pisanki z gęsich wydmuszek, styropianu i drewna.
Gęsie pisanki dodatkowo ozdobiłam koralikami.
Część pisanek wykonałam w technice 3D.
Korzystałam z pięknych włoskich papierów, serwetek i papierów ryżowych.
Do części pisanek dodałam podstawkę, wszystkie zapakowałam pojedynczo w przezroczyste owalne pudełeczka.
Każdą pisankę kilkakrotnie polakierowałam lakierem błyszczącym Fluggera.

Pisanki z kwiatkami,






z kurczakami w 3D,






w moich ulubionych kolorach,

tu również,


takie różności wzorków z papieru do decu, serwetek i papieru ryżowego,



pisanki wykonane ze styropianu /tak dla bezpieczeństwa/ dla dwojga zaprzyjaźnionych milusińskich.




i na zakończenie, pisanki drewniane.


Na tym oczywiście nie koniec, pozostałe lakierują się i pokażę w którymś z kolejnych postów.

Pozdrawiam Was cieplutko w ten chłodny dzień :-)
i oczekuję komentarzy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz