sobota, 6 października 2012

Bransoletki i naszyjniki

Długo mnie nie było, no cóż, czasami zawodzi zdrówko,
na szczęście wiele pomysłów już zajmuje moją głowę i ich realizację pokażę w najbliższym czasie.
Bardzo dziekuję za komentarze i odwiedzanie bloga mimo mojej nieobecności :-)

W ostatnich dwóch miesiącach fascynowały mnie rożne sploty i szydełkowe robótki,
najdziwniejsze jest to, że ostatnio pracowałam szydełkiem dość nieudolnie ze 20 lat temu,
no ale teraz mamy rożne galerie internetowe z przepięknymi przedmiotami
i przynajmniej na mnie wpływają one bardzo twórczo, próba sprawdzenia własnych możliwości to też nie lada gratka, uda się czy nie - sami ocencie.



We wszystkich naszyjnikach koraliki  na lnianych nitkach.












naszyjnik z lnu i hodowlanych pereł.
Pozdrawiam :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz