niedziela, 20 maja 2012

Kilim

Witam,
dzisiaj zaprezentuję kilim z zachodem słońca.

Jestem fanką naszego morza i przez wiele lat udawało mi się wyjeżdżać nad nie, nawet dwa razy w roku,
ale z chwilą przejścia na zasłużony wypoczynek jeżdżę niestety rzadziej.

Zawsze podczas pobytu obserwowałam przepiękne zachody słońca,
byłam zafascynowana tym zjawiskiem o codziennie innych barwach,
myślałam wtedy o uwiecznieniu go nie tylko na fotografii,
ale na czymś trwalszym,

i tak powstał kilim z zachodem słońca odbijającym się w falach Bałtyku
o wymiarach 101,5 x 42,5 cm, wykonany techniką haftu krzyżykowego.
obszyłam go bawełnianą taśmą, aby można było naciągnąć go na drewnianą ramę.



Jest do sprzedania, osoby zainteresowane proszę o kontakt e-mailowy

Pozdrawiam
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz