piątek, 10 lutego 2012

Print room

Chcę dzisiaj pokazać kilka przedmiotów ozdobionych w technice print room.
Prekursorzy decu ozdabiali przedmioty, w zasadzie stosując tylko dwa kolory tj. czerń i biel, 
obecnie wiele prac ozdabianych jest przy zestawieniu dwóch, ale różnych kolorów, jak również wielu rożnych barw.
Zasada jest taka, ze przedmiot winien być podzielony równo na pół i ozdobiony, ja nie zawsze stosuję tę zasadę, myślę raczej o tym by mnie się to podobało.

Technika print room dla mnie jest formą bardzo eleganckiego, wytwornego dekorowania, chociaż jak się same przekonacie chyba najbardziej pracochłonną techniką, a jeśli chcemy uzyskać głębię obrazu to trzydzieści albo więcej warstw lakieru, pozwala nam dopiero to osiągnąć - tak jak to ma miejsce na moim lusterku.

Ja w swoich pracach połączyłam ecru z brązem, i  z czernią, oraz udekorowałam butelkę wieloma kolorami.


lampion sfotografowany z obu stron,



 




i print room w kolorze.

 
Pozdrwaim:))

2 komentarze:

  1. Tak, to piękna technika i piękne Twoje wyroby. Bardzo ładny odcień na elementach z papieru na kieliszku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, cieszy mnie to,że nie tylko ja lubię print room.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń