piątek, 2 marca 2012

Pisanki

Witam,
dzisiaj pokażę kilka pisanek, które wykonałam z rożnych surowców.
Ja  osobiście jestem zwolenniczką naturalnych wydmuszek, są po prostu bliższe memu sercu.
Przyznaję, że trochę mam już ich dosyć i zaczynam ozdabianie innych przedmiotów niekoniecznie związanych ze zbliżającymi się świętami.
Wiem z własnego doświadczenia, że ciepło mnie rozleniwia i jak się zazieleni to trudniej będzie mi się zmobilizować do decu, tym bardziej, że zaplanowałam odnawianie dwóch pomieszczeń w mieszkaniu i raczej na nich się skupię a same wiemy, że prace związane z porządkowaniem po malowaniu zabierają więcej czasu niż ono samo.

A teraz moje pisanki:

ze styropianu, pokryta specjalnie nierówno masą strukturalną, by uzyskać ciekawszy efekt,dama w 3D plus konturówka, całość polakierowana na matowo,




dwie pisanki ozdobione w technice print room, wielokrotnie polakierowane /tak by wzorek nabrał głębi/,






 to pisanka z akrylu, ozdobiona w tej samej technice co pierwsza,



 pisanka ze strusiego jaja.


To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz