piątek, 6 lipca 2012

Prezent ślubny

Witam,
okres wiosenno - letni to czas wielu ślubów no i wielu prezentów,
teraz pokażę kolejny prezent zamówiony na tę okoliczność /publikuję go za zgodą zamawiającego/
chociaż jeszcze nie w komplecie,
to co umieściłam wewnątrz pokażę w kolejnym poście :)

Na początek duży kufer, w którym z założenia zmieścić się powinny wszelkie pamiątki z tej uroczystości.

Wykonałam go w szarościach, zastosowałam spękania jednoskładnikowe, transfer zdjęć, spękania dwu składnikowe, delikatne cieniowania, reliefy, pieczątki i srebrne aplikacje,
całość, oprócz górnej fotografii na której wykonałam spękania dwu składnikowe i błyszczący lakier;
polakierowałam lakierem matowym,











Na dzisiaj tyle, zapraszam na dalszy ciąg... za kilka dni.

Pozdrawiam ;))

4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka! wygląda romantycznie i elegancko zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się. Szkoda, że raczej nikt z moich gości weselnych nie wpadnie na pomysł zakupieni lub zrobienia takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że Ci się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń