wtorek, 12 lutego 2013

Owocna współpraca

Witam,
w ostatnią sobotę spotkałyśmy się z moją koleżanką Basią na ozdobienie blejtramów z wykorzystaniem kilku technik decoupage,
do tego spotkania przymierzałyśmy się od ubiegłego roku,
ale ze względu na moją chorobę spotkanie zrealizowałyśmy dopiero teraz,
niektórzy powiedzieliby lepiej późno niż później :) i mają rację.


To Basia w trakcie pracy, w twórczym bałaganie w mojej małej  pracowni.


i ja :))



a to są nasze wspólne dzieła,
jako że każda z nas coś tam do każdego dokładała albo poprawiała.





już wieczorem doszłyśmy do wniosku, że mamy jeszcze ochotę i siłę na ozdobienie kilku gęsich wydmuszek,
te które teraz publikuję są moje,
a Basi pisanki obejrzycie na jej blogu /http://smakczasu.blogspot.com/





I co sądzicie o naszej współpracy?
Serdecznie pozdrawiam :)
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz