piątek, 15 marca 2013

Biżuteria z sutaszu

Dzisiaj komplet biżuterii z sutaszu,
oj mozolna to robótka, ale wyrabia cierpliwość.
Przez wiele lat ogladałam wiele sutaszowych prac, ale było mi jakoś nie po drodze,
myślę że różnorodna kolorystyka nie wyzwalała we mnie chęci tworzenia,
bardzo lubię tzw.spokój kolorystyczny, najlepiej jednolite i jasne kolory,
no ale rozwijam się ....ha, ha i ...zaczęłam pomalutku ubarwiać swoje otoczenie,
dowodem tych zmian jest mój komplet biżuterii z koralami
z którego jestem .........dumna ?, że w ogóle go zrobiłam ;))



Cieszę się, że z dnia na dzień zwiększa się liczba osób odwiedzających mój blog,
czasami nawet niektóre posty mają ponad 100 wejść dziennie, dziękuję Wam za to,
ale byłabym szczęśliwsza gdybyście pisali co myślicie o moich pracach ?,
wszystkie komentarze, nawet krytyczne bądź pouczające wnoszą coś nowego i zachęcają do pracy,
więc komentujcie :) brakuje mi tego,
napisanie swojej opinii trwa tylko chwilkę a świadczy o tym ,że moje prace nie tylko stanowią źródło tak zwanej "inspiracji" ;), ale też ocenę Waszego odbioru, przyznaję że najbardziej zastanawiają mnie Osoby które same mają mają blogi i często mnie odwiedzają /tak mówią statystyki/, a nie są obserwatorami ani komentatorami, zdaję sobie sprawę że Candy, gdzie są nagrody jest najlepszą do tego formą zachęty, ale 1-szą rocznicę spędziłam bez dostępu do komputera by ją ogłosić, a poza tym nie jestem zwolenniczką tego typu zabawy, chociaż nie zarzekam się,
że nie zmienię zdania np. przy 20 000 Odwiedzającym?
Proszę więc nie bądźcie tak bardzo bierni i piszcie :))

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie.
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz