poniedziałek, 4 czerwca 2012

Biżuteria

Witam,
mój blog jest zlepkiem realizacji moich zainteresowań,
zdaję sobie sprawę że wielu osób tak szeroki krąg moich prac nie będzie interesował i przestaną mnie odwiedzać, a tego nie chciałabym, choćby dlatego że dla wielu z Was moje prace to inspiracja do własnych poszukiwań,
podjęłam więc decyzję aby podzielić go choć trochę tematycznie, zwłaszcza teraz gdy więcej czasu zaczęłam poświęcać biżuterii, którą interesowałam się od dosyć dawna, a w ostatnim okresie to zainteresowanie pochłonęło mnie bez reszty, dzięki Beacie, która zaszczepiła we mnie nową pasję.
Dzisiaj pokażę kilka moich prac wykonanych pod jej bacznym okiem,
a w najbliższym czasie podam adres strony gdzie będzie można ją oglądać i nabywać.

Biżuteria wykonana została z naturalnych surowców takich jak:
skóra, len,
kamieni naturalnych; agatów, korali, bursztynów i innych,
oraz metalu anty alergicznego,







 i pierwsze moje autorskie kolczyki




Osoby zainteresowane zakupem proszę o kontakt e-mailowy.

Serdecznie pozdrawiam :))
Ewa

3 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo ładne. Też przez jakiś czas zajmowałam się robieniem biżu ze sznurka ale chyba nie wciągnęło mnie na stałe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki.
    Cieszy mnie to, że nie jestem odosobniona w swoich poszukiwaniach :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjniki podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń