wtorek, 26 czerwca 2012

Chustecznik

Witam,
przeglądając swój album, znalazłam chustecznik,
który wykonałam w prezencie dla mojej koleżanki wczesną wiosną tego roku,
a zapomniałam go pokazać.
Chustecznik z założenia miał zdobić białą nowoczesną łazienkę, a więc miał być jasny i delikatny.

Do wykonania jego użyłam : farby akrylowej w kolorze pastelowej orchidei, papieru ryżowego z jeżynkami, oraz bardzo delikatnych prawie niewidocznych cieniowań.


Oto i on - am face
i z boku.


 












Pozdrawiam Wszystkich bardzo słonecznie :)
Ewa


2 komentarze:

  1. Wygląda zjawiskowo, udało Ci się świetnie uzyskać lekki i świeży wygląd :) ale w sumie jest uniwersalny, pasuje i do nowoczesnej łazienki i do buduaru :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jesteś miła :)
    bardzo mnie ucieszył Twój komentarz.

    Robimy z koleżanką biżuterię i pracownię zupełnie nieświadomie nazwałyśmy "Kalliope",co Ty na to?,
    proszę napisz na e-mail.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń