czwartek, 21 czerwca 2012

Prezent ślubny

Witam,
pokażę teraz butelkę i pojemnik na butelkę alkoholu,
to prezent na ślub wykonany przeze mnie w ubiegłym roku.
Zdjęcia nie najlepsze, ale oceńcie mój pomysł na wykonaną dekorację.


Na pudełku w przeważającej mierze spękania jednoskładnikowe, ciemno szare w połączeniu z bielą,
na środku transfer zdjęcia i papier ze spękaniami dwu składnikowymi pokryty specjalnym lakierem dającym bardzo ładny efekt,
boki pudełka postarzane w technice shabby chic,
poza środkiem, całość pokryta wielowarstwowo lakierem matowym,
wewnątrz całość pomalowałam jasno szarym kolorem i napisałam życzenia dla nowożeńców, ale zamawiający nie wyraził zgody na ich publikację.
 



dól - w częściowe spękania jednoskładnikowe, pośrodku jasno szary relief,
/ tu przegięłam z kolorem i wyszło nie naturalnie,
ale chciałam Wam pokazać jak to wyglądało :(




do tego butelka w szarościach, w tym samym stylu.



Otrzymałam informację, że prezent był podziwiany przez Gości i bardzo się podobał.

Pozdrawiam :)
Ewa

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko. Bardzo podoba mi się to zdjęcie w środku serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wykonanie, które nadaje elegancji i jest pomysłowe.Z pewnością jest oryginalne, a takie prezenty wiadomo są niepowtarzalne.Też myślałam o takim prezencie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów.
    Serdecznie Was Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń