poniedziałek, 13 lutego 2012

Hafty

Witam,
sprawdziłam dzisiaj oglądalność mojego bloga i bardzo się ucieszyłam z wyniku,
bo od 5 stycznia  /20 postów/ - ok. 1000 osób odwiedziło mnie, muszę przyznać, że tego się nie spodziewałam;
szkoda tylko,że tak niewiele osób komentuje moje prace, mam tylko nadzieję, że każdy może wybrać sobie coś, co mu się podoba.
Wspominałam w którymś z wcześniejszych postów, że zaczęłam uczyć się szycia, pokazałam pierwsze Tildy, przyznaję, że dla mnie, to bardzo trudna do opanowania sztuka, ale próbuję dalej :))

Dzisiaj zaprezentuję moje hafty wykonane krzyżykiem, cieszę się, że kiedyś i tej sztuki spróbowałam, bo dzisiaj ze względu na uszkodzenie siatkówki, jest to już niemożliwe.
Tak naprawdę to zostało mi tylko 5 prac: część rozdałam, kilka sprzedałam,
ale wspomnienie codziennego kilku godzinnego dziergania po powrocie z pracy, pozostanie ze mną na zawsze w pamięci.

A oto i one /wybaczcie kiepską jakość zdjęć :)







Życzę miłego oglądania i oczekuję komentarzy.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz