piątek, 3 lutego 2012

Serduszka na Walentynki

Fajne święto,chociaż większość uważa, że dotyczy tylko ludzi młodych, ale czy rzeczywiście tak jest?
miło jest przecież dostać od ukochanej osoby walentynkę i życzenia, albo ją  podarować,niż przemilczeć i udawać, że ja to już mam za sobą.

W końcu, to coś z dziecka mamy do końca  życia, a dzieci kochają prezenty:)

Przygotowałam kilka serduszek na Święto Zakochanych, przypadające na dzień 14 lutego, które u nas obchodzone jest od zaledwie 20 lat, niestety różnie oceniane, częściej krytykowane jako amerykanizowanie naszego społeczeństwa, ale każdy ma prawo do własnego zdania, a ja je lubię!!


Kilka serduszek dekorowanych po zewnętrznej stronie, ze spękaniami dwu składnikowymi,
może mało w nich czerwieni,ale ja za nią nie przepadam ;)



te dekorowałam są od środka z zastosowaniem  spękań jednoskładnikowych:



 tutaj użyłam kolorowych tuszy,



te od wewnątrz posypałam brokatem,nakleiłam wzorek i pomalowałam farbą akrylową.



Pozdrawiam :)
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz