wtorek, 21 lutego 2012

Shabby Chic, reliefy

Codziennie jest cieplej i bardziej czuję zbliżającą się wiosnę.
Nie wiem jak Wy, ale ja wtedy mam wielką ochotę na odświeżenie swojego mieszkania, muszę coś zmienić, odnowić, zrobić, albo dokupić jakiś drobiazg, to po prostu poprawia mi nastrój,
 tak to jest i już :-)
Jesienią ubiegłego roku postanowiłam zmienić wystrój mojego przedpokoju, myślałam o zmianie koloru ścian, a że było już zbyt chłodno postanowiłam tę pracę przełożyć na wiosnę, no i zamierzam to zrobić tuż po Świętach Wielkanocnych.
Na razie udało mi się postarzyć kilka przedmiotów, które dzisiaj i w następnym poście /lakierują się / pokażę.
Największą pracę, nad komódką, postanowiłam wykonać po świętach, ze względu na szlifowanie, ale o tym w którymś z kolejnych postów.

A dzisiaj lampa i stolik, zmieniłam kolor na e cru, na lampie reliefy w kolorze dobranym do barwy gresu. Aniołki  wykonałam z masy solnej,


wszystkie ramki i aniołki w tej same tonacji.







Zrobiłam też serduszka do nowego zegara.




 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz