piątek, 16 marca 2012

Dekoracje.

Właśnie wróciłam do domu i pierwszą czynnością jaką wykonałam było zdjęcie zimowego wianuszka,
który wcześniej był udekorowany bombkami i ozdabiał przedpokój.
Przy tak słonecznym dniu, to po prostu nie wypada by były jeszcze jakiekolwiek zimowe dekoracje,
na miejsce wianuszka powiesiłam lusterka, które wykonałam w ubiegłym tygodniu, ozdobiłam je transferem i dodatkowymi listewkami,

tak się prezentują w towarzystwie ramek,


wcześniej wisiał ten zimowy wianuszek,


żeby nie było zbyt monotonnie to jeszcze kilka pisanek z gęsich wydmuszek,



które ozdobiłam różnymi technikami : m.in.3D, konturówkami, i cieniowaniami z wykorzystaniem serwetek, papierów decu i ryżowych, wszystkie lakierowane lakierem Fluggera 20-tką i 70-tką,


no i kilka kurzych do zawieszenia na zielonych gałązkach.

Myślę, że tą publikacją temat pisanek zakończę :))

Wszystkich odwiedzających mnie, słonecznie i serdecznie pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz