piątek, 9 marca 2012

Kaseta na biżuterię.

Witam,
bardzo dużo czasu zajęła mi praca przy tej kasetce, nie byłam zadowolona z pierwszego efektu jaki osiągnęłam.
Plany były takie:
na wieku kasety ma być piękna kobieta grająca na skrzypcach, na dole złocenia.
Sam obrazek był mały więc domalowałam tło, które przeciągnęłam na podstawę kasetki, pozłociłam ozdobne ranty, ale osiągnięty efekt zupełnie mi się nie spodobał.
W związku z tym złocenia zamieniłam na złotą farbę Acrylic Effect Pastes z Nature Art.
Na koniec efekt popękanego wierzchu kasety który osiągnęłam, spełnił moje oczekiwania.

Pierwsza wersja ze złoceniami:




ta po zmianie, ma wiele nierówności które dodają uroku,ale są niezbyt widoczne na zdjęciu,


i wierzch kasety.




Ciekawa jestem jak Wam się ta zmiana podoba?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :))




2 komentarze: