niedziela, 18 marca 2012

Wiosennie

Pięknie witam w ten słoneczny dzień,
aż chce żyć jak jest tak cieplutko, ale myśleć jakie prace są przede mną to w ogóle,
pławię się w lenistwie i to pewnie jak siebie znam /chociaż czasami sama siebie zaskakuję / to trochę potrwa zanim się zaaklimatyzuję :)
Na szczęście w ostatnim tygodniu ozdobiłam kilka przedmiotów i będę je sukcesywnie publikować tak że zachowam jako taką ciągłość.
Na początek wieszaczki z ptaszkami,
za oknem ptaki tak głośno szczebioczą ,że moja Kicia biega jak szalona i patrzy jakby którego swoim dziwnym szczek-miauczeniem postraszyć ;)



Etui, które pokazuję poniżej pomalowałam kilkakrotnie farbą akrylową, ozdobiłam serwetkami bez żadnych ekstrawagancji i wielokrotnie polakierowałam,




dokończyłam też konewkę, nie pamiętam ile warstw lakieru na nią nałożyłam, ale wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciu.



Pozdrowienia dla Wszystkich,
no i piszcie do mnie nie tylko na e maila ale i w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz