wtorek, 17 kwietnia 2012

Ikony

Serdecznie Witam,
prawdę mówiąc wykonałam już 3/4 zaplanowanych prac przy odnawianiu mojego mieszkania i jestem tak okrutnie tym zmęczona, że postanowiłam odnowienie sypialni pozostawić na jakiś, niedługi czas.
Poza tym zmiana koloru ścian na ecru podsunęła mi nowe pomysły na decoupage niektórych przedmiotów w tym kolorze i już nie mogę się doczekać ich nowego wyglądu.
Dzisiaj zaprezentuję Wam kilka Ikon, które tak jak wcześniej pisałam wykonałam miesiąc temu i czekałam na ich prezentację właśnie teraz podczas remontu.
Ikony wykonuję falami tzn. robię ich kilka naraz a później długo, długo, długo nic, starałam się wykonywać je różnymi technikami,
a oto i one:








Proszę o informację na mojego e-maila: czy są jakieś problemy z publikacją komentarzy?
dziekuję :))

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz