czwartek, 5 kwietnia 2012

Wielkanoc

Serdecznie witam,

                           składam Wszystkim najserdeczniejsze życzenia udanych, 
                           pełnych ciepła i spokoju Świąt Wielkanocnych, 
                          oraz dobrego wypoczynku w gronie najbliższych.


Ten wianuszek zrobiłam z bukszpanu i dla odmiany ozdobiłam drewnianymi jajeczkami z Ikea.


Ikonę wykonałam w ubiegłym roku i jeszcze jej nie publikowałam, myślę że zbliżające się Święta Wielkanocne to najlepszy czas by ją zaprezentować /zdjęcie trochę mi się rozjechało, ale już nie mogę go poprawić/.


Wczoraj otrzymałam wymarzonego Canona od Syna i teraz pokażę pierwsze zdjęcie moich róż :))
przyznam, że jestem oczarowana dodatkowymi efektami jakie można na nim uzyskać.




To tyle na dzisiaj, dużo jeszcze pracy zostało mi do przygotowania zaplanowanych potraw na Święta, więc wracam do obowiązków.

Serdecznie pozdrawiam.
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz