czwartek, 26 kwietnia 2012

Pudełko z efektem metalu

Witam,
zgodnie z obietnicą dzisiaj pokażę Wam moją pracę z efektem metalu,
którą wykonałam na niedzielnym kursie prowadzonym przez Panią Agnieszkę Arnold.

Przedstawię również drugą moją pracę, którą wykonałam już samodzielnie w domu.

O drugim kursie, który miał miejsce także w niedzielę, napiszę w kolejnym poście.

Przyznaję, że nigdy przedtem nie ozdabiałam tą techniką ale uważam, 
że jest ładną i niezbyt skomplikowaną formą ozdabiania,
pod warunkiem że ma się pod ręką co najmniej dwa kolory wosku /ja niestety miałam tylko jeden, no i moja mała szkatułka jest niedokończona/ : (

A oto duże pudełko na drobiazgi, które wykonałam na kursie;



en face,

i z profilu,


moje pudełko niestety jeszcze nie wykończone drugim kolorem wosku :(
przepraszam za odblask, ale dzisiaj tak pięknie świeci słoneczko,
że nie mam się gdzie schować, by uniknąć tego dodatkowego efektu.


teraz lepiej.
Jakie jest Wasze zdanie na temat tej formy ozdabiania?

Pozdrawiam
Ewa

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny efekt. Właśnie jestem na etapie wyszukiwania preparatów do tego typu zdobienia. Bardzo mi się podoba. Niestety nie mam możliwości skorzystania z kursów prowadzonych przez takie sławy. Więc szukam, czytam, i może coś z tego wyjdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam, szczegóły w e mailu :)

    OdpowiedzUsuń