sobota, 28 kwietnia 2012

Zegar i pudełko w stylu retro

Słonecznie witam w ten piękny dzień :)

dzisiaj pokażę Wam zegar, który wykonałam w ostatnią niedzielę na kursie prowadzonym przez Panią Ewę Sadowską w ramach Akademii Rękodzieła,

zegar wykonałam przy użyciu wielu kolorów farb akrylowych i cukru,
z zastosowaniem decoupage klasycznego, cieniowań pittorico, oraz ozdobnych pieczątek.

Ta nowa technika, zaprezentowana została po raz pierwszy przez Panią z Węgier,
a w ramach Akademii przekazana nam przez Panią Ewę,
bardzo mi się spodobała :)
przyznaję, że obserwując zaangażowanie w pracy moich Koleżanek kursantek, wszystkie byłyśmy nią miło zaskoczone :))
Ja na tyle, że już dnia następnego wykonałam do kompletu pudełeczko na biżuterię.


Zegar wykonany na kursie,
został przeze mnie polakierowany już w domu, lakierem matowym Fluggera,




do niego dorobiłam pudełeczko wykorzystując ten sam motyw, choć nieco inną kolorystykę.




Prawdą jest,
że decoupage stał się moją pasją, ale stosując różne techniki,
czasami zupełnie do tej pory nie nieznane,
zaskakuje mnie, czaruje, i daje mi bardzo dużo radości :)))


Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)
Ewa



3 komentarze:

  1. Witaj:) Dziękuję za zajęcia twórcze i przemiłe! A pudełeczko do kompletu-piękne:) Pozdrawiam-Ewa Sadowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Ewa:) Szkatułka i zegar wyglądają bajkowo.
    Cieszę się, że metoda postarzania cukrem nie zawiodła Twoich oczekiwań i że miło się nie zaskoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń