czwartek, 19 kwietnia 2012

Tildy

Witam,
prawdę mówiąc kiedyś  .... w jakimś poście napisałam : że dwa razy w tygodniu będę pokazywała  swoje prace,
i przyznaję że jakoś mi to "weszło w krew", że głupio mi się nie odezwać :)

Tymczasem nie mogę poukładać się z pracą po tym remoncie; w dodatku nie skończonym, i zabrać się do decoupage, zrobić coś nowego,
na pewno nie bez znaczenia jest zmęczenie i zmienność pogody przy której stale jestem śpiąca.

Lubię planować, więc zaplanowałam, że najbliższy poniedziałek będzie dobrym dniem na podjęcie nowych działań z zakresu decu :)

Wczoraj przejrzałam swoje zbiory tkanin i postanowiłam uszyć kilka nowych tildowych lalek i królików, dzisiaj prezentuję króliki:

nr.1
i króliczek nr.2

 i razem.








Serdecznie pozdrawiam i życzę słoneczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz